Forum ACADEMY -=$GANGSTERZY$=- Strona Gwna ACADEMY -=$GANGSTERZY$=-
A-=$G$=-
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

0_o Wydłużanie obu kończyn w celu zwiększen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ACADEMY -=$GANGSTERZY$=- Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 0:36, 07 Kwi 2014    Temat postu: 0_o Wydłużanie obu kończyn w celu zwiększen

Różnie są ludzie zbudowani.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi sie kolczyk goił około 4 miesięcy. hmm ja tez tak miałam jak zaczynałam, wytrzymałam dwa dni, nie mogłam się zwlec z łożka, bolały mnie powieki, robiło mi się ciemno przed oczami, przerwałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu przyjaciólka zabrała mnie do swojej - Sylwii Kossowskiej, ze wspomnianego Le Desir.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

INTR=ERESUJA MNIE OKOLICE OPOLA I WROCLAWIA [link widoczny dla zalogowanych] Włosy dłuższe ścięte po jednej linii, a na to nałożona druga fryzura z krótkich włosów.
mam włosy oczywiście kręcone sięgają mi za łopatki, byłam dziś u fryzjerki, bo zamarzły mi się pasemka, a ona na to, że powinnam je ściąć na bardzo krótko, aż mi się nogi ugięły, niby ładnie, mam w sumie owalną twarz i jak podkreślę oczy to jest ona wyraźna. To jest pierwszy objaw odtruwania organizmu ,nie wystepuje u kazdego ,ale jest dosc czesto. Przy kolejnej wizycie u chirurga zaproponował że rozpuści grudki tłuszcu ale...................... Serio! Polecam też Panią doktor Misiek-Cyrwus, bo robi bardzo starannie, dokładnie i zawsze byłam ze wszystkiego, co robiłam bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
ale zawiodłam się na nim... Ale nie mam nic przeciwko hrabiom oczywiście. Cześć. Wczoraj mąż powiedział mi, ze jest bardzo duża różnica. Wszelkiego typu mrowienia ,bóle kregosłupa,rwy kulszowe,rwy barkowe,tylko masaz z akupresurą pomaga ,zadna chemia nie pomoze chemia to oszusty,własnie chwilowo przynosi ulge ,ale nie leczy Mam już pilates na płytce. Mój naturalny odcień to ciemny brąz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jedna wielka szopa!!!!chce francuskie loki!!!spiralki od skory.nie idzie ich wyprostowac.kazdy srodek zostaje nam na rekach!!!wlosy nieprzyjmuja zupelnie nic.juz myslalysmy zeby je najpierw zporowacic aby potem nalozyc srodek wygladzajacy ,ale obawiamy sie ze tez to nic nie da POMOCY!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszłam do chirurga a ten mi chciał wyciąć połowę paznokcia, podziękowałam grzecznie i wyszłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczyny jak się czujecie? [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie Ja tak samo jak wy mam kręcone włosy.
moze za wczesnie na test?? To ten co tanczyl? Każda postac ma w sobie coś bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... nie martw sie, już z górki jest, teraz okazanie akt, ewentualne uwagi stron, uwagi Obrońcy Węzła i wyrokowanie....ale to pewne etapy. dwa miesiące temu skonczyłam brac lidę, schudłam 4 kg ( w trakcie kuracji i po niej). [link widoczny dla zalogowanych]
Przyjedzie do klienta i rewelacyjnie go wyszukuje. W Turynie wynajęcie mieszkania kosztuje ok. Latkowski nawet w polowie nie potrafi tak pieknie operowac nosow! A ja mam pytanie odnośnie \'techniki\': Po mniej więcej dwóch tygodniach męczenia się z palcem postanowiłam pójść do prywatnego dermatologa, aby stwierdzić przyczyny takiego stanu mojego palca. wtedy dieta ma szansę stać sie stylem życia. w H&M za ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myslimy powaznie nad wspolnym zyciem, on juz zdecydowal sie odejsc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Właśnie wczoraj przyszedł mój kupiony na allegro orbitre magnetyczny Trochę się bałam bo gość miał negatywy, ale sprzęt wygląda solidnie, wszystko w komplecie, instrukcja obsługi, generalnie w porządku. Jak długo trzeba czekać od nałożenia ciemnej farby żeby robić jakieś zabiegi dekoloryzacji?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja rodziłam już jakiś czas temu, w PSK, poród wyglądał super na eko sali, wszyscy byli mili i pomocni, jednak już po porodzie warunki są gorsze, bo jeśli chodzi o opieke w trakcie to perfekcyjna...jednak pobyt z dzidzia w szpitalu to okropność-radź sobie sama!!!! [link widoczny dla zalogowanych] szczerze pwoedziawszy kiedys mowilam o podwojeniu serii chyba bym padla przy jednym dniu mnie strasznie brzuch boli po tych cwiczeniach tzn nawet przy powtorzeniach (juz przy 4 w 1 cw) czuje tak jakbym mial rozrywany miesice czy brzuch straszny bol :/ a jestem dopiero przy 3 dniu az sie boje pomyslec o nastepnych dnia chyba umre z bolu WY TEZ MACIE3 TAKI BOL ??:>
znajomy z trade\'u pracuje juz tam ponad 6 lat i wyciaga na reke 4500 zl.a wiec sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy warto? Ostatnio miałam objawy grzybicy, więc gin przepisała mnie i mojemu partnerowi odpowiednie leki. Wiesława, Dobrosława, Czesława, Mieczysława. Hoobastank- The Reason zaczął działać na 2 , a może i 3 fronty , to było przykre i podłe. [link widoczny dla zalogowanych]
witam ja nosze ten aparat juz ponad rok miałem wypadek na motorze i miałem ubytek kostny w nodze a dokładnie w udzie brakowało mi 20cm kości kość jusz mam ale noga jest dalej krutsza a więc za 2 lata znowu aparat jestem juz w końcowym etapie mają mi za 8 tygodni sciągnąć wkoncu ten aparat choć powiem szczeze e sie juz przyzwyczaiłem do nie go po roku aczkolwiek wiem jedno trzeba chodzić bez kul tak kazą lekaze i tak sie powinno robić ja dopiero teraz zaczełem jak bym zaczoł wcześniej to moze szysbciej by mi zdjeli mi zakładano w szczecine na unni lubelskiej ortopedia dziecięca Możesz tylko sobie pomóc. ksiazke dostala tez : Witam wszystkich obecnych i równie sfrustrowanym usuwaniem oraz maskowaniem blizn. igm - ujemny a po tej l-karnitynie nie czujesz zadnych skutkow ubocznych? Jak czytam te wszystkie opinie to nie wiem czy śmiać się czy płakać!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Palacio (hiszp.czerwone półsłodkie), Gabor (niem.czerwone półsłodkie), Sofia (bułg.
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o róznice w dzialaniu, skladzie, i co tak naprawde jest lepsze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie trzeba juz uzywac prostownicy . [link widoczny dla zalogowanych] i producent MY TSHZE GANH TIBET.A TERAZJAK ZOBACZYLAM W NECIE TE KAPSULKI TO MAM TAKIE SAME Z NUMEREM I SA ZIELONO ZIELONE.wiec mysleze ondostaje bezopakowaniai sam wklada w te pudelka dzisiaj tam pojde i wyjasnie ta sprawe ja chcialam miec M czerwony ten mocniejszy pozdrawiam was.
Mieszkam w okolicach Ferrary od roku. Jeżeli szczurom po okresie przegłodzenia dano swobodny dostęp do pokarmu, zjadały one 3-5 razy więcej pożywienia niż te, które odżywiane były regularnie. Godzinę temu polknelam dwie tabletki SUMAMED i teraz wlozylam GYNALGIN. ja mialam podobnie do Ciebie bulkaaa ... Jestm tu pierszy raz. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli to ropa kup maść tribiotic i smaruj nią pepek wieczorem na ok.30 min.( nie za grubą warstwe) . Dżizas, miałam zielone włosy . ( [link widoczny dla zalogowanych] ,2.html?f=59&w=66650367&v=2&s=0 ). hehe a tu ten sam problem bo ja stoje teraz przed takim wyborem. ja jestem Kiedys bylo inaczej ale zona poprosila mnie o cos dluzszego i zaczelo sie od 30 min a skonczylo na 3 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ACADEMY -=$GANGSTERZY$=- Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin